طلعة شم النسيم الحـــزيــنــة
السلام عليكم زملائي الصيادين و القناصين .. الحقيقة الطلعة دي انا بعتبرها من اصعب الطلعات في حياتي لانها اول رحلة بعد وفاة جدتي الله يرحمها ... مكنش في حد هناك بيحفزني علي الصيد او يشجعني عليه غيرها كانت تقولي نام بدري عشان تصحي بدري و تقوم تصلي الفجر و تصحيني عشان اطلع و كانت دايما توصيني مزهقش لو مجبتش حاجة ... ده بالاضافة انها زي ما كانوا بيقولوا قطتها جمل .. يعني لو رجعت حتي بيمامة واحدة كأني راجع بديك رومي الله يرحمها و يحسن اليها و يسكنها فسيح جناته .. الحمد لله الحصيلة كانت علي مدار اليوم ساعتين الصبح و ساعتين قبل المغرب 12 فرد يمام و 4 فراخ مية منهم واحدة صغيرة جبتها الحمد لله و هي بتجري ..الرش المستخدم كان جامو ماتش و في صورة للندي علي خيوط العنكبوت صورتها و قلت تشوفوها برضه ...و اليكم الصور و اسف جدا علي الاطالة
__________________
سبحان الله و بحمده . . . سبحان الله العظيم
|