رد: طلعة شم النسيم الحـــزيــنــة
ربنا يرحمها يامحمد بك ويسكنها فسيح جناته
وبصراحه الناس دى ماتتعوضش وخصوصا الجد والجده
تحس كده انهم بيكونو احن عليك من الاب والام
دى وجهة نظرى طبعا
........
وصيد مبارك ياصياد وبالهنا والشفى
وعلى فكره الكرال عامله معايا احلى شغ والله
سواء يمام
او
فراخ ميه
او
غربان
او
حتى العصافير
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*
|