اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22
ربنا يرحمها يامحمد بك ويسكنها فسيح جناته
وبصراحه الناس دى ماتتعوضش وخصوصا الجد والجده
تحس كده انهم بيكونو احن عليك من الاب والام
دى وجهة نظرى طبعا
........
وصيد مبارك ياصياد وبالهنا والشفى
وعلى فكره الكرال عامله معايا احلى شغ والله
سواء يمام
او
فراخ ميه
او
غربان
او
حتى العصافير
|
الله يخليك هاني باشا و فعلا الناس دي متتعوضش .. و الله ينور علي شغل الكرال ياريس