عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-05-07, 12:37 PM   #20
NEW_Year
ادمن صفحة المنتدى

اوسمتي

 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: في بلاد الله الواسعة
المشاركات: 1,581
معدل تقييم المستوى: 141
NEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدىNEW_Year عميد بالمنتدى
افتراضي Re: البندقيه الكرال التركي

احب اضف تعليق بسيط ان عادل عبدة استاذ في الكرال وعموما استاذ فاي حاجة
والديل علي كدا ان الناس كلها في المنتدي يشهدو علية بكدا
والدليل الاكبر انهم لقبوة بملك الكرال
بصراحة وراي الشخصي انو استاذ بجد علي الاقل فنان بيعمل الحاجة بحب للهواية وبيبدع فيها وبيطور الحاجة علي قدر المستطاع
ودا رائي الشخصي ويتم احترام جميع الاراء طبعا
__________________
لا تحزن اذا لم يتذكرك الناس الا وقت الحاجة ..... بل ابتسم لأنك كالشمعة ان اظلمت حياتهم اسرعوا اليك
NEW_Year غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس