الموضوع: دردشه واستفسار
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-05-24, 10:48 PM   #2
el-joker
Banned
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى: 0
el-joker في بداية الطريقel-joker في بداية الطريقel-joker في بداية الطريقel-joker في بداية الطريق
افتراضي رد: الي الخبراء

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايهاب علي مشاهدة المشاركة
المسدس الكسر بيتم تعميره رشه رشه بعد كل كسر اما مسدس الغاز بتركب فيه انبوبه غاز ثمنها من 5 الي 7 جنيه حسب المحل و بتكفي حوالي 40 طلقه ( تقريبا ) بسرعة و قوه دفع معقولة و بعد كده بتقل قوة الدفع و يجب عدم ترك انبوبة الغاز اكثر من يومين بدون استخدام لانها بتسبب في تلف الجلبة ومن مميزات المسدس الغاز انه بيضرب اتوماتيك يعني بدون تعمير زي الكسر ....
انا متشكر لسرعة الرد
بس كنت عايز اعرف ايه اقوي الكسر ولا الغاز
el-joker غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس