الموضوع
:
اخيراً هصطاد صح
عرض مشاركة واحدة
12-05-27, 02:24 AM
#
1
محمد كابو
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: May 2012
المدينه: دار السلام
المشاركات: 142
معدل تقييم المستوى:
0
اخيراً هصطاد صح
انا يوم السبت الى جى 2-6 هيجيلى فلوس جدود 60 جنية هما قليلين اة بس ربنا يبركلى فيهم بدل منا كل مكون عايز اسطاد اخد الحبل فيى اللروصاص و الفل و الثن و اروح فى اى كوبرى و اصطدا بس انا بحب الصيد اوى و نفسى اعرف اية الطلعات الى انتو بتعملوها دى و عايز اعرف الطعم اجيبو منان من دار السلام و العجينة تنفع من غير بيض و ينفع اسطاد بالعجينة السمك الصغير البلطى علشان اجيب بية قراميط
محمد كابو
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى محمد كابو
زيارة موقع محمد كابو المفضل
البحث عن كل مشاركات محمد كابو