الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
السلام عليكم ... بس كنت عايز اعرف من الخبراء ببساطة هل لو شعار السكوب اتقطع بيتغير ولا خلاص السكوب كللو بيترمي؟ هو 4*20 بوشنال و تحياتي للجميع ...
__________________
ولا حزن يدوم ولا سرور ..... ولا بؤس عليك ولا رخاء
إذا ما كنت ذا قلب قنوع ..... فأنت ومالك الدنيا سواء
ومن نزلت بساحته المنايا ..... فلا أرض تقيه ولا سماء
وأرض الله واسعة ولكن ..... إذا نزل القضا ضاق الفضاء
دع الأيام تغدر كل حين ..... فما يغني عن الموت الدواء
|