الموضوع
:
الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
عرض مشاركة واحدة
12-05-27, 02:31 PM
#
2
ahmed yasser
ادمن صفحة المنتدى
تاريخ التسجيل: Nov 2011
المدينه: الزقازيق
المشاركات: 1,422
معدل تقييم المستوى:
30
رد: الشعار بتاع التليسكوبات اتقطع
انا عندى تلسكوب المانى والصليبة اتقطعت غصب عنى وانا بصلحه وسايبه بقالى سبع سنين اعتقد مابيتصلحش انا حاولت قبل كدا اعمل شعار بس للاسف فشل بالتوفيق
ahmed yasser
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى ahmed yasser
البحث عن كل مشاركات ahmed yasser