عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-05-27, 05:16 PM   #1
mohamed fanko
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 53
معدل تقييم المستوى: 6
mohamed fanko في بداية الطريقmohamed fanko في بداية الطريقmohamed fanko في بداية الطريق
افتراضي رد: مفاجأه من العيار الثقيل بالنسبة لاسعار التابلت مع المصرى

يا باشا انا اسف لو بخرب الموضوع بس انا عارف كويس يعنى ايه تابلت وعارف المواصفات من اول ال800 جيجا هرتز لغاية ال1.4 الى نازل باندوريد 4 ايس كريم ساندوتش وفعلا اقدر اجيبو بالسعر الى قولت عليه
وعموما مستنى اشوف سعرك لو عجبنى هجيب منك
بس مبحبش حد يقولى كلمة خربت الموضوع دى وحياة عيالك يا شيخ :d :d
ومستنى سعرك يا ريس
بالتوفيق يا سيدى واسف تانى لو افتكرتنى بخرب الموضوع ولا بلعب فيه بشاكوش :d
mohamed fanko غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس