يا باشا انا اسف لو بخرب الموضوع بس انا عارف كويس يعنى ايه تابلت وعارف المواصفات من اول ال800 جيجا هرتز لغاية ال1.4 الى نازل باندوريد 4 ايس كريم ساندوتش وفعلا اقدر اجيبو بالسعر الى قولت عليه

وعموما مستنى اشوف سعرك لو عجبنى هجيب منك
بس مبحبش حد يقولى كلمة خربت الموضوع دى وحياة عيالك يا شيخ :d :d
ومستنى سعرك يا ريس

بالتوفيق يا سيدى واسف تانى لو افتكرتنى بخرب الموضوع ولا بلعب فيه بشاكوش :d