اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده
فى ناس بتعيد تصنيعه وفى ناس بتنجح وناس بتفشل
انا عملت شعار لواحد قده كده
بس بينى وبينك مش مستاهل تعبه
|
فعلا دا حصل معايا وفكيت الحلقة اللى عليها الشعار جواه ولزقت عليها خيطين رفيعين جدا بامير بس طلع شكلهم لما تبص من جوا التلسكوب مش حلو خالص فسبته وجبت واحد جديد انتا ممكن تعمل كدا بس هيقرفك ومش هيديك النتيجة اللى انتا عايزها فى الاخر