عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-05-27, 09:41 PM   #4
محمد كابو
صياد متفاعل
 
الصورة الرمزية محمد كابو
 
تاريخ التسجيل: May 2012
المدينه: دار السلام
المشاركات: 142
معدل تقييم المستوى: 0
محمد كابو مستواه غير معروف
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى محمد كابو
Lightbulb رد: اخيراً هصطاد صح

لا يجدعان النهردة كنت علا كوبرى الصالح و اتعرفت علا اتنان كانو بيتين يومان بيصطادو و اتعرفت عليهم و واحد ورانى صنارة عملة 65 ج بس حلوة تطفى الغرض مش اصدى انها مش حلوة لا حلوة و كمان جربت اصطاد بالعجينة فكرة حلوة بس عيزة محترف بس انا رايح بكرة الاحد نادى علا النيل هصطاد هناك المكان هادى و انتو عرفين ببئا و انا جبت طعم ب 5 ج اصطادت بية و الى اتبئا جبتو و حطاتو فى اناء غويك و حطات الدود و حطات علية طين و حطات علية مياة و جبت حتة فينو و بليتها و حطيتها علا الوش و يارب يعيش لحد بكرة و بجد الصيد هواية حلوة بس انا الحاجة الى مش كويس فيها مش بعرف اذاى ارفع الصنارة
باجى ارفعها بيكون فيها سمك يفضل يتحرك لحد ما يئع تانى و فى الى اسحبها جامد يغرذ الثن فى بئها بس هوا اليومان دول السمك حلو للصيد ولا النيل احوالو وحشة
محمد كابو غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس