الموضوع: ايه ده
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-05-30, 04:21 PM   #2
mido492003
صياد متفاعل
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المشاركات: 145
معدل تقييم المستوى: 12
mido492003 لديه مشاركات جيدهmido492003 لديه مشاركات جيدهmido492003 لديه مشاركات جيدهmido492003 لديه مشاركات جيدهmido492003 لديه مشاركات جيدهmido492003 لديه مشاركات جيدهmido492003 لديه مشاركات جيدهmido492003 لديه مشاركات جيدهmido492003 لديه مشاركات جيدهmido492003 لديه مشاركات جيدهmido492003 لديه مشاركات جيده
افتراضي رد: ايه ده

بص ياباشا الصور اللى على اليمين دى لخرطوش فعلا وطبعا مينفعش تتعرف من رأس الخرطوشة لان نسبة البارود ورقم البلى بيكون مدون على الجانب مش من رأسها ثانياً الصورة اللى على الشمال دى مش خرطوش دى التشوكات بتاعت البندقية ودى بتركب على اول الماسورة من جوا ووظيفتها تحديد هل البلى حيطلع قريب من بعضو ولا حيفرش يعنى حيبعد عن بعضوا ودى طبعا على حسب راحتك انتا فى ناس بتحب الخرطوش يفرش اوى لو بيستعمل خرطوش نمرة 6 بارود 35 وانا واحد منهم طبعا ( اتمنى اكون وصلتلك المعلومة ) ولو محتاج اى استفسار ده رقمى 01002007556
mido492003 غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس