اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido492003
بص ياباشا الصور اللى على اليمين دى لخرطوش فعلا وطبعا مينفعش تتعرف من رأس الخرطوشة لان نسبة البارود ورقم البلى بيكون مدون على الجانب مش من رأسها ثانياً الصورة اللى على الشمال دى مش خرطوش دى التشوكات بتاعت البندقية ودى بتركب على اول الماسورة من جوا ووظيفتها تحديد هل البلى حيطلع قريب من بعضو ولا حيفرش يعنى حيبعد عن بعضوا ودى طبعا على حسب راحتك انتا فى ناس بتحب الخرطوش يفرش اوى لو بيستعمل خرطوش نمرة 6 بارود 35 وانا واحد منهم طبعا ( اتمنى اكون وصلتلك المعلومة ) ولو محتاج اى استفسار ده رقمى 01002007556
|
مفيش كلام تانى نفس الكلام
تحياتى لسيادتك
+++++++++++++++++++++++++++++1