الموضوع: ايه ده
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-05-30, 05:08 PM   #3
hogan
الاداره تحذر التعامل مع هذا العضو فى البيع والشراء
 
الصورة الرمزية hogan
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المدينه: Philippines
المشاركات: 3,960
معدل تقييم المستوى: 253
hogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدىhogan عميد بالمنتدى
إرسال رسالة عبر ICQ إلى hogan إرسال رسالة عبر AIM إلى hogan إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hogan إرسال رسالة عبر Skype إلى hogan
افتراضي رد: ايه ده

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido492003 مشاهدة المشاركة
بص ياباشا الصور اللى على اليمين دى لخرطوش فعلا وطبعا مينفعش تتعرف من رأس الخرطوشة لان نسبة البارود ورقم البلى بيكون مدون على الجانب مش من رأسها ثانياً الصورة اللى على الشمال دى مش خرطوش دى التشوكات بتاعت البندقية ودى بتركب على اول الماسورة من جوا ووظيفتها تحديد هل البلى حيطلع قريب من بعضو ولا حيفرش يعنى حيبعد عن بعضوا ودى طبعا على حسب راحتك انتا فى ناس بتحب الخرطوش يفرش اوى لو بيستعمل خرطوش نمرة 6 بارود 35 وانا واحد منهم طبعا ( اتمنى اكون وصلتلك المعلومة ) ولو محتاج اى استفسار ده رقمى 01002007556

مفيش كلام تانى نفس الكلام
تحياتى لسيادتك
+++++++++++++++++++++++++++++1
__________________
drugstore-onlinecatalog.com
hogan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس