الموضوع: ايه ده
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-06-01, 10:15 AM   #5
the ghost
صياد متقدم
 
الصورة الرمزية the ghost
 
تاريخ التسجيل: Jul 2011
المشاركات: 952
معدل تقييم المستوى: 10
the ghost في بداية الطريقthe ghost في بداية الطريقthe ghost في بداية الطريقthe ghost في بداية الطريق
افتراضي رد: ايه ده

طيب والتشوك ده بيجى مع البندقية ولا انا بشتريه وازاى اخليه يفرش او لا
__________________
سبحان الله وبحمده سبحان الله العظيم
the ghost غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس