الموضوع
:
استفسار بالنسبة للبايبود
عرض مشاركة واحدة
12-06-05, 09:00 AM
#
1
Bebeto
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى:
46
استفسار بالنسبة للبايبود
ايه الفرق يا جماعة بين الاتنين دول ؟؟؟
يعني اللي في الماسورة ماشي ... طيب بالنسبة للتاني بيركب ازاي ؟؟؟ انا بشوفه بيركب في الدبشك ... بس هل ده لو جبته هيركب علي الكرال ؟؟؟؟
و اجيب انهي احسن من برة ؟
الصور المصغرة للصور المرفقة
الصور المرفقة
Bebeto
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Bebeto
زيارة موقع Bebeto المفضل
البحث عن كل مشاركات Bebeto