رد: استفسار بالنسبة للبايبود
انا بصراحه مجربتش اللى فى الصوره التانيه يابيبو
لكن اللى فى الصوره الاولى جربته ايام ماكنت فى الجيش وبصراحه هو ممتاز وبيديك مساحه حركيه كبيره
زائد انه خفيف الوزن
وان شاء الله هابقى اجيب واحد من الصنف الاول واعمله رجول طويله عشان اصطاد بيه وانا واقف
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*
|