عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-06-05, 12:47 PM   #5
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي Re: استفسار بالنسبة للبايبود

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.hatem مشاهدة المشاركة
استاذ بيبيتو الحامل الاولاني حضرتك هاتجيبو من فين يا فندم ويكلف كااام؟
الشيخ كريم كان عنده و خلص تقريبا ... كان ب 250
و بفكر اقول لأخويا يجيبهولي و هو جي من امريكا
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس