الموضوع
:
استفسار بالنسبة للبايبود
عرض مشاركة واحدة
12-06-05, 12:47 PM
#
5
Bebeto
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى:
46
Re: استفسار بالنسبة للبايبود
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.hatem
استاذ بيبيتو الحامل الاولاني حضرتك هاتجيبو من فين يا فندم ويكلف كااام؟
الشيخ كريم كان عنده و خلص تقريبا ... كان ب 250
و بفكر اقول لأخويا يجيبهولي و هو جي من امريكا
Bebeto
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Bebeto
زيارة موقع Bebeto المفضل
البحث عن كل مشاركات Bebeto