عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-06-05, 12:48 PM   #7
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
انا بصراحه مجربتش اللى فى الصوره التانيه يابيبو
لكن اللى فى الصوره الاولى جربته ايام ماكنت فى الجيش وبصراحه هو ممتاز وبيديك مساحه حركيه كبيره
زائد انه خفيف الوزن
وان شاء الله هابقى اجيب واحد من الصنف الاول واعمله رجول طويله عشان اصطاد بيه وانا واقف
عشان كدة بدور علي واحد زي الاولاني .... هتجيبه منين يا باشا ؟؟
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس