اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22
انا بصراحه مجربتش اللى فى الصوره التانيه يابيبو
لكن اللى فى الصوره الاولى جربته ايام ماكنت فى الجيش وبصراحه هو ممتاز وبيديك مساحه حركيه كبيره
زائد انه خفيف الوزن
وان شاء الله هابقى اجيب واحد من الصنف الاول واعمله رجول طويله عشان اصطاد بيه وانا واقف
|
عشان كدة بدور علي واحد زي الاولاني .... هتجيبه منين يا باشا ؟؟