الموضوع
:
استفسار بالنسبة للبايبود
عرض مشاركة واحدة
12-06-05, 12:55 PM
#
10
adel152
خبير اسلحه .& عضو ذهبى
اوسمتي
مجموع الاوسمة
: 2
تاريخ التسجيل: Apr 2009
المدينه: أسكندرية
المشاركات: 3,065
معدل تقييم المستوى:
282
رد: Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22
والله مش عارف مكان معين يابيبو اجيب منه
لكن ساعتها هابقى اشوف
وياسلام لو لقينا حداد يعرف يعمله يبقى تمام اوى
لو اتعمل بلدى مش حيعجبك. فى ناس حاولت بس طلع مش قد كده.
adel152
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى adel152
البحث عن كل مشاركات adel152