عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-06-05, 01:03 PM   #10
Bebeto
صياد قديم
 
الصورة الرمزية Bebeto
 
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى: 46
Bebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر بهBebeto عضو نفتخر به
افتراضي Re: رد: Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
والله مش عارف مكان معين يابيبو اجيب منه
لكن ساعتها هابقى اشوف
وياسلام لو لقينا حداد يعرف يعمله يبقى تمام اوى
في فيديو كنت رافعه عامل بايبود تحححححفة
و مش هيتكلف 20 جنيه بس انضف من اللي اي حداد يعمله اهو ..... المشكله عندي كلها في موضوع السوستة
ياريت تراجع الفيديو هيعجبك
Bebeto غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس