الموضوع
:
استفسار بالنسبة للبايبود
عرض مشاركة واحدة
12-06-05, 01:24 PM
#
4
Bebeto
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى:
46
Re: رد: Re: رد: استفسار بالنسبة للبايبود
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bebeto
في فيديو كنت رافعه عامل بايبود تحححححفة
و مش هيتكلف 20 جنيه بس انضف من اللي اي حداد يعمله اهو ..... المشكله عندي كلها في موضوع السوستة
ياريت تراجع الفيديو هيعجبك
http://www.youtube.com/watch?v=hhjh9...eature=related
قلت ايه يا باشا ؟؟؟
Bebeto
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Bebeto
زيارة موقع Bebeto المفضل
البحث عن كل مشاركات Bebeto