عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-06-05, 04:01 PM   #21
ebrahem
صياد متقدم
 
تاريخ التسجيل: Apr 2011
المشاركات: 782
معدل تقييم المستوى: 14
ebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريقebrahem في بداية الطريق
افتراضي رد: منطااااااد للبيع

الفكرة حلوة لكن انا بطلب من المستورد انو يفكر يبيع اكتر .. لو عاملتم الناس على انهم قرود هتكسبوا اكتر.. القرد عاوزك تقولة ادى القماشة أو البلاستيك وادى السلك ودى المادة البطيئة الاشتعال.. خد جمعهم انت والسعر 15 جم مثلا أو المادة المشتعلة بس ب 10 جم واحنا نكمل .. الناس هتنبسط اكتر وهتجيب اكتر من واحد فى المناسبة وتبتكر اكتر.. يعنى تعلق صورة شخصية كرتونية فعيد ميلاد وما الى ذلك.. وازيدك من الشعر بيت.. لو فى انابيب هيليوم نعبى منها البالونات بتكون زى الاسبراى كدة واحنا نكمل الباقى بنفسنا .. يعنى بلاش نستحقر الجنية قوى كدة.. وخلوا الناس تاخد مواد تشتغل بيها وتكمل هيا هيبقى الموضوع امتع وفية احترام للجنية وصاحبة.. ولكم كل التحية والتقدير
ebrahem غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس