الموضوع
:
اعرف منين القاعدة بتاعة السكوب عالية ولا واطية ؟؟
عرض مشاركة واحدة
12-06-06, 01:30 AM
#
1
Bebeto
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Feb 2012
المدينه: Ẵℓёжล₦₫Řїล
المشاركات: 1,260
معدل تقييم المستوى:
46
اعرف منين القاعدة بتاعة السكوب عالية ولا واطية ؟؟
لو سمحتوا لو حد يقدر يفيدني
دي صورة البندقية بسكوب 3-9*32
الصور المصغرة للصور المرفقة
Bebeto
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Bebeto
زيارة موقع Bebeto المفضل
البحث عن كل مشاركات Bebeto