اخواني رجالة الصيد في مصر
عندي مسدس ايكول جاكل ديوال لسه شاريه من شهر و ضربت بيه خزنه واحده بس, المسدس ماسوره مقفوله من المصدر و بصراحه ماجربتش افتحه او حتى افك طبة الصوت
معاه جراب و العلبه و طبة الصواريخ محتاج ابيعه علشان اجيب واحد مفتوح من المصدر.
المسدس زي الفل انا شاريه ب 1650 و مستعد ابيعه ب 1450
لو حد عايز يشتري بجد ياريت يبعتلي ايميل على
ahmedkhawaga@gmail.com
والسلام عليكم