الموضوع: تايتن
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-06-15, 03:26 PM   #8
darkshaft
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13
darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق
افتراضي رد: تايتن

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22 مشاهدة المشاركة
صباح الخير عليكم جميعا
الاستاذ عادل عبده كان قاللى قبل كده
ان سوسته الديانا52 و35 بتركب على الكرال عادى بعد قص كام حلقه
مده القاله ا/نبيل،شكرا لمرورك.
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس