الموضوع
:
تايتن
عرض مشاركة واحدة
12-06-15, 03:26 PM
#
8
darkshaft
صياد قديم
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى:
13
رد: تايتن
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة القبطان المصرى22
صباح الخير عليكم جميعا
الاستاذ عادل عبده كان قاللى قبل كده
ان سوسته الديانا52 و35 بتركب على الكرال عادى بعد قص كام حلقه
مده القاله ا/نبيل،شكرا لمرورك.
darkshaft
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى darkshaft
البحث عن كل مشاركات darkshaft