الموضوع
:
للبيع بسبب الظروف الصعبة
عرض مشاركة واحدة
12-06-17, 08:42 PM
#
2
hesham[MaFya]a
ادمن صفحة المنتدى
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: cairo
المشاركات: 1,593
معدل تقييم المستوى:
41
رد: للبيع بسبب الظروف الصعبة
لو فيه نصيب ان شاء الله اخودها و لكن على كلام حضرتك ان هى جديدة بالعلبة ..؟؟
و هل تم عمل اى تعديلات؟؟
__________________
الــصيــــــــــــد ادب ... مــــــش مســــــــــــــــــك ســــــــــلاح.!
hesham[MaFya]a
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى hesham[MaFya]a
البحث عن كل مشاركات hesham[MaFya]a