عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-06-17, 08:42 PM   #2
hesham[MaFya]a
ادمن صفحة المنتدى
 
الصورة الرمزية hesham[MaFya]a
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المدينه: cairo
المشاركات: 1,593
معدل تقييم المستوى: 41
hesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدىhesham[MaFya]a من كبار اسرة المنتدى
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى hesham[MaFya]a
افتراضي رد: للبيع بسبب الظروف الصعبة

لو فيه نصيب ان شاء الله اخودها و لكن على كلام حضرتك ان هى جديدة بالعلبة ..؟؟

و هل تم عمل اى تعديلات؟؟
__________________
الــصيــــــــــــد ادب ... مــــــش مســــــــــــــــــك ســــــــــلاح.!
hesham[MaFya]a غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس