اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة thelegnedkiller
انا بقول للاعضاء الي معاه يكون من المنصوره لاني كان اتعمل معايا حوار واتسرقت عشان في عضو هنا قالي انزل بنها
هتلاقيني منتظرك هناك وهبعلك مسدس صوت ايكول جاكال ب 700 جنيه
والحمد لله اتسرقت
عشان كده انا مش عاوز انزل اي حته تاني عشان متسرقشي تاني
هو ده السبب عشان انا قلت المنصوره
اسف علي التطويل
|
ربنا يرزقك خير و بلاش الأسلحه البيضه علشان دي سبب البلاوي
و يا ريت تبطل تجاره فيها
و بعدين مين اللي سرقك و سرقك ازاي ؟