اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة WEKA
بالنسبه لميزانيتك - الفرات ماجنم والريتاى الاصدار القديم - انما لو عايز حاجه محترمه جدا جدا ومفهوش حاجه اسمها حشر طلقات ومقفول ومسدس العمر الطويل يبقى رووم المانى طبعا وانا عندى واحد لو حابب تشوف شكله هتلاقيه على الرابط ده
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=30796
بالتوفيق انشاء الله
تحياتى
|
الف شكرا وربنا يبارك ويوفقك فى البيع بس المشكلة عندى فى الميزانية انا لو الميزانية عندى كويسة كنت طبعا جبت برونى p4 من غير كلام او نوع كيمار كويس او المانى وشكرا مرة تانية