الموضوع: اخر كلام
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-06-28, 12:39 AM   #14
ramadan
صياد نشيط
 
تاريخ التسجيل: Feb 2011
المدينه: القاهرة
المشاركات: 266
معدل تقييم المستوى: 0
ramadan مستواه غير معروف
افتراضي رد: اخر كلام

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة WEKA مشاهدة المشاركة
بالنسبه لميزانيتك - الفرات ماجنم والريتاى الاصدار القديم - انما لو عايز حاجه محترمه جدا جدا ومفهوش حاجه اسمها حشر طلقات ومقفول ومسدس العمر الطويل يبقى رووم المانى طبعا وانا عندى واحد لو حابب تشوف شكله هتلاقيه على الرابط ده
http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=30796

بالتوفيق انشاء الله
تحياتى
الف شكرا وربنا يبارك ويوفقك فى البيع بس المشكلة عندى فى الميزانية انا لو الميزانية عندى كويسة كنت طبعا جبت برونى p4 من غير كلام او نوع كيمار كويس او المانى وشكرا مرة تانية
ramadan غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس