الموضوع: صوت مفتوح
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-06-29, 03:38 PM   #4
khawagah
Banned
 
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 548
معدل تقييم المستوى: 0
khawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريقkhawagah في بداية الطريق
إرسال رسالة عبر Yahoo إلى khawagah
افتراضي رد: صوت مفتوح

لو عاوز حاجه شبه الحى بالظبط هات البريجيدير

لان ناس كتير فاكره ان الحى شكل الى مع الشرطه وبس
khawagah غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس