الموضوع
:
صوت مفتوح
عرض مشاركة واحدة
12-06-29, 03:38 PM
#
4
khawagah
Banned
تاريخ التسجيل: Dec 2011
المدينه: الجيزه
المشاركات: 548
معدل تقييم المستوى:
0
رد: صوت مفتوح
لو عاوز حاجه شبه الحى بالظبط هات البريجيدير
لان ناس كتير فاكره ان الحى شكل الى مع الشرطه وبس
khawagah
مشاهدة ملفه الشخصي
البحث عن كل مشاركات khawagah