اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة زياد عثمان مهنا
هي تلاقي السوستة بعافية حبتين خلت البندقية قوية
زيادة عن اللزوم وديه فعلا بتكون سرقتها السكينة
لإن سرقتها السكينة ممكن تلاقيها انت حاسس انها ماتت بس هي مغمي عليها من صدمة الجسم بيها وبعد كده بتفوق فاهمني
|
شوووووووووووور طبعا فاهمك ياريس
بس برده لسه الغموض موجود
ماهى برده اليمامه بتكون مضروبه فى نفس المكان
والرشايه بتعدى من الناحيه التانيه
ومن مسافه بعيده اوى وبتنزل مقفوله على عكس المسافه القليله
وعلى ما اعتقد ان طالما الرشه فى الحالتين بتعدى من الناحيه التانيه
اذا فقوة الصدمه متساويه فى المسافه القريبه والبعيده