اولاً مساء الفل عليكم جميعاً
ثانياً بقا ياجماعه انا هتجنن الماوس بتاع اللاب توب فصل لوحده خالص من غير ما اكلمه خالص
وانا محتاس من الصبح بحاول انزل التعريف تانى مش عارف لغاية ما اتخنقت بجد
انا مش عارف اصلاً هو من العريفات ولا من ايه
لان التعامل مع الجهاز بدون ماوس ممل وصعب بصوره غيره طبيعيه
انا قلت استعين بربنا ثم بأخواتى فى المنتدى اللى ربنا كرمهم بماوس

حد يلحقنى بقا بدل ما اكسره وارميه من الشباك
المطلوب بقا يا شباب حد يساعدنى برابط تحميل تعريف الماوس
وربنا يكرمكم وميوقعكوش فى ضيقه ابداً
جهازى
dell latitude e6400