اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xkhaledxmm
اية النور دة كلو
انا عمال ادور عليك فى رابطة الصيد
والا قيك مستخبى هنا
ههههههههههه
يا باشا انتا تنور وبعدين الى هايجى هادفعلة المواصلات
ههههههه
|
ههههههههههههه لا يا باشا عيب ..... المواصلات علينا و البرفان عليك هههههههههههه