رد: خدمه من تجار واعضاء المنتداى
البندقيه دى على ما اعتقد
صينى
واسمها ايجل
نمره 2
والناشنكاه بتاعها عباره عن مسطره مدرجه فقط بتركب فوق القاعده بتاعة الناشنكاه اللى فى الصوره دى
وسعرها 15 جنيه عند فتح الله اسكندريه
بس ماعرفش بقى فى القاهره ايه نظام الاسعار
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*
|