الموضوع
:
خدمه من تجار واعضاء المنتداى
عرض مشاركة واحدة
12-07-07, 07:46 PM
#
3
محمد مصطفى جحا
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المدينه: القاهره
المشاركات: 34
معدل تقييم المستوى:
6
رد: خدمه من تجار واعضاء المنتداى
الف شكر على الرد اسم البندقيه بايونير وهى فعلا نمره 2 لو موجود فى اسكندريه ممكن تشتريه وتبعته فى ميدل است وانا ابعتلك الفلوس بتاعته لاانه مش موجود فى القاهره او انا ليا واحد صاحبى هناك ممكن تقابله تدهوله
محمد مصطفى جحا
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى محمد مصطفى جحا
البحث عن كل مشاركات محمد مصطفى جحا