الموضوع
:
خدمه من تجار واعضاء المنتداى
عرض مشاركة واحدة
12-07-07, 09:43 PM
#
5
Ahmed salama
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: May 2012
المشاركات: 73
معدل تقييم المستوى:
6
رد: خدمه من تجار واعضاء المنتداى
عندي زيها بالظبط دي شنجاهاي صيني
والنشان بتاعها ممكن لو مش لاقيه تعملة عند أي خراط لأنة بسيط جداً جداً
ومش هيتكلف ولو حضرتك عايز صور أو مقاسات ليه أنا تحت أمرك
وهو على فكرة نفس الناشنكاه بتاع الكلاشن
Ahmed salama
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى Ahmed salama
البحث عن كل مشاركات Ahmed salama