رد: فضفضه.
ياااااااااااااااااااه يا ايمن باشا
ايه السواد ده كله بس
الموضوع مش بالكئابه دى كلها يعنى
هو اينعم اللد فيه انحلال كتير وده طبيعى فى العالم كله
لكن برده البلد لسه بخير الحمد لله
__________________
*لـيس كـل مـن حــمـل السلاح كـان صيـادا*
*ولكن كل من كان صياداً كان للأخلاق عنوانا*
|