الموضوع
:
خدمه من تجار واعضاء المنتداى
عرض مشاركة واحدة
12-07-09, 11:13 AM
#
6
محمد مصطفى جحا
صياد جديد
تاريخ التسجيل: Jun 2012
المدينه: القاهره
المشاركات: 34
معدل تقييم المستوى:
6
رد: خدمه من تجار واعضاء المنتداى
السلام عليكم
هو انا مش عارف نوعها اه بالضيط بس هى مكتوب عليها بيونير ولو على الخراط انا ولدى خراط ممكن يعملها وبعد اذن سياتدك ابعتلى الرسومات والمقاسات
محمد مصطفى جحا
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى محمد مصطفى جحا
البحث عن كل مشاركات محمد مصطفى جحا