الموضوع: فولجا
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-07-10, 12:03 AM   #1
darkshaft
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13
darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق
Exclamation فولجا

كنت عايز اعرف هل حد جرب فولجا بالبلى نمره ٣ بدون طبه؟
كان اى التأثير؟و النشان؟ و هل نمره ٣ افضل و لا نمره ٢ من وجه نظرك؟ و اى اخبار مسوره المسدس بعض ضرب البلى بدون طبه هل تأثرت؟
شكرا.
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس