رد: نوريكا جت 0.22 للبيع
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم
ليه يا باشا ..
هتفرط فى المدفع ليه ؟
|
أصلي إكتشفت إن طلعات البام لا يعلى عليها. ففضلت راكن دي مدة
__________________
م.أحمد مصطفى
{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}
|