رد: نوريكا جت 0.22 للبيع
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zezo bose
هو الامان بتاع الزناد بتاعها شغال ياباشا وبالتوفيق
|
لا يا باشا مش شغال. بيعلق. ومعتقدش إن في من الموديل دا أمانه شغال. لأنه بلاستيك.
__________________
م.أحمد مصطفى
{رَبّ إِنِّي لِمَا أَنْزَلْت إِلَيَّ مِنْ خَيْر فَقِير}
|