اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده
حرام عليك ياعم انت والله
رغم انى مش من عشقها اوووى يعنى
بس بندقيه ملهاش حل دقيقه وبتقفل وقويه
ده انا ليا صياد يعتبر معلمى كان بيضرب بيها لحد التعالب والكلاب
على العموم ربنا ييسرلك الصالح
|
واخيييييييييييرا اعترفت يا ابو عادل ان الجيت ملهاش حل ودقيقة وقوية .. هههههههههههههههههه :p:p