اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عطاالله إبراهيم
واخيييييييييييرا اعترفت يا ابو عادل ان الجيت ملهاش حل ودقيقة وقوية .. هههههههههههههههههه :p:p 
|
لاحظ انى كاتب انى مش من عشقها
ومردتش اقول انى مبحبهاش
هتقولى متحبهاش ليه هى وحشه
هقولك لاء ممتازه
بس البنادق زى الستات
وانا بقى الموزه ديه مش على هوايا