اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عادل عبده
لاحظ انى كاتب انى مش من عشقها
ومردتش اقول انى مبحبهاش
هتقولى متحبهاش ليه هى وحشه
هقولك لاء ممتازه
بس البنادق زى الستات
وانا بقى الموزه ديه مش على هوايا
|
تمام ..
هههههههههههههههههههههههههه حلوة زى الستات دى .. ههههههههههههههههههههههه
ماشى اساديكى .. لما اجيلك القاهرة بس يوم الجمعة انا هقنعك تحبها .. :p:p