اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة telefighter
بص يا باشا انا ضربت بالفولجا كتيير .... هو مسدس هارد ووركينج بيستحمل كويس رغم صغر شكله
انا بضرب طلق مجهز للفولجا بلى اكبر من 3 واقل من 4 بدون طبه ........ الماسوره بتستحمل عادى ........ وبينطر الفارغ لوحده ........ مضربتش على اهداف لانى بصراحه عندى نقص واضح فى الاهداف هههههههههه مبقاش عارف اضرب على اييييه ؟
|
هههههههه ربنا يبركلك فيه و ياريت تقول لنا اى نوع البلى ده او مقاسه كام و مركبه على طلق نوعه اى ؟
و اى اخبار النشان و الاختراق؟
و الف شكر ليك.