الموضوع: فولجا
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-07-11, 11:51 PM   #9
darkshaft
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13
darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق
افتراضي رد: فولجا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة telefighter مشاهدة المشاركة
بص يا باشا انا ضربت بالفولجا كتيير .... هو مسدس هارد ووركينج بيستحمل كويس رغم صغر شكله
انا بضرب طلق مجهز للفولجا بلى اكبر من 3 واقل من 4 بدون طبه ........ الماسوره بتستحمل عادى ........ وبينطر الفارغ لوحده ........ مضربتش على اهداف لانى بصراحه عندى نقص واضح فى الاهداف هههههههههه مبقاش عارف اضرب على اييييه ؟
هههههههه ربنا يبركلك فيه و ياريت تقول لنا اى نوع البلى ده او مقاسه كام و مركبه على طلق نوعه اى ؟
و اى اخبار النشان و الاختراق؟
و الف شكر ليك.
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس