الموضوع: فولجا
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-07-12, 08:22 AM   #11
darkshaft
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13
darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق
افتراضي رد: فولجا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal مشاهدة المشاركة
الفولجا مسدس ماسورته قويه جدا ما شاء الله
بليه نمره 3 بترجع الاجزاء ولكن فى فرق واضح وملحوظ جدا فى بليه نمره 2 بطبه كويسه من حيث قوة الضربه والنشان الافضل من وجهة نظرى بليه 2 بطبه
يعنى نمره ٣ اضعف فالاختراق صح كده؟
و الف شكر ليك عالنصيحه.
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس