اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal
الفولجا مسدس ماسورته قويه جدا ما شاء الله
بليه نمره 3 بترجع الاجزاء ولكن فى فرق واضح وملحوظ جدا فى بليه نمره 2 بطبه كويسه من حيث قوة الضربه والنشان الافضل من وجهة نظرى بليه 2 بطبه
|
يعنى نمره ٣ اضعف فالاختراق صح كده؟
و الف شكر ليك عالنصيحه.