الموضوع
:
فولجا
عرض مشاركة واحدة
12-07-12, 08:31 AM
#
12
ramyhekal
صياد متقدم
تاريخ التسجيل: May 2011
المدينه: كفرالشيخ
المشاركات: 719
معدل تقييم المستوى:
12
رد: فولجا
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة darkshaft
يعنى نمره ٣ اضعف فالاختراق صح كده؟
و الف شكر ليك عالنصيحه.
بالظبط كده اضعف فى الاختراق
__________________
يامثبت القلوب ثبت قلبى على دينك
يامصرف القلوب صرف قلبى الى طاعتك
ramyhekal
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى ramyhekal
البحث عن كل مشاركات ramyhekal