اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal
بالظبط كده اضعف فى الاختراق
|
بس هل افضل فالنشان؟
انا اسف لو بتقل عليك بس كنت عايز اعرف بلى نمره ٣ اضعف من نمره ٢ قد اى،مثلا انا لما كنت بضرب ببلى نمره ٢ فكانت بتخترق ملتين سرير و الحيطه،فبالنسبه لبلى نمره ٣ ممكن تكون نتيجته اى؟
و الف شكر ليك.