الموضوع: فولجا
عرض مشاركة واحدة
غير مقروء 12-07-12, 09:52 PM   #13
darkshaft
صياد قديم
 
تاريخ التسجيل: Mar 2011
المشاركات: 1,437
معدل تقييم المستوى: 13
darkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريقdarkshaft في بداية الطريق
افتراضي رد: فولجا

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ramyhekal مشاهدة المشاركة
بالظبط كده اضعف فى الاختراق
بس هل افضل فالنشان؟
انا اسف لو بتقل عليك بس كنت عايز اعرف بلى نمره ٣ اضعف من نمره ٢ قد اى،مثلا انا لما كنت بضرب ببلى نمره ٢ فكانت بتخترق ملتين سرير و الحيطه،فبالنسبه لبلى نمره ٣ ممكن تكون نتيجته اى؟
و الف شكر ليك.
darkshaft غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس