الموضوع
:
انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
عرض مشاركة واحدة
12-07-18, 04:42 AM
#
1
khaled.salah
صياد متفاعل
تاريخ التسجيل: Apr 2012
المشاركات: 85
معدل تقييم المستوى:
6
انا خلاص هاشترى ريتاى بارون سااعدونى الريتاى احسن ولا الفرات ماجنوم
انا هشترى ريتاى بارون وخايف من الاصدااار الجديد ف متردد بين الريتاى والفرات ماجنوم
ايكول فرات ماجنوم ولا الريتاى بارون احسن ؟؟؟؟
وياريت مميزات كل واحد فيهم
khaled.salah
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى khaled.salah
البحث عن كل مشاركات khaled.salah